Tuesday, March 15, 2011

zomba kg pisang

zomba dalam realiti kg pisang era 2011 membawa angan-angan mat jenin menjadi apa yang di fikirkan oleh sebilangan manusia dan manusial untuk terus mengisi lompang tamadun yang ditinggalkan supaya dapat diwarisi dan direalsasikan menjadi retorik yang popular dewasa ini sambil di salak oleh anjing-anjing yang menyalak hanya kerana dijanjikan "hotdog" yang sebenarnya juga daging mereka seumat maka berebut-rebut lah mereka ini menjamah tanpa memikirkan apa kesan dan hakikat hidup dalam 1 tamadun yang semakin kelam dan goyang di asak oleh janji-janji pencipta NYA.

jalan kedua sudah siap cuma masih belum di gazet untuk dilalui secara sah. melalui jalan ini memerlukan daya yang luar biasa supaya naga-naga mahupun raksasa boleh di lenyapkan dengan sehabis usaha kerana itu wira perlu bersedia minda dan daya supaya kelak umpama mereka yang gagah di hormati bukan ditakuti.

Dr.David J. Schwartz dalam karya THE MAGIC OF THINKING BIG meletakan keyakinan sebagai daya yang paling atas untuk dimiliki oleh mereka yang berjiwa besar tetapi takut dilanda tsunami. - ehmm.

No comments:

Post a Comment